Szakszerviz

KitchenAid gépek hivatalos szakszervize

Ön KitchenAid gépének megvásárlásával a minőséget és a stílust választotta. Nehéz ezután elképzelni a konyhát kedvenc robotgépe, turmixgépe, botmixere, kézi mixere, kávéfőzője, vízforralója, gyümölcsprése, pirítóskészítője, multifunkciós gépe nélkül! Biztos, hogy nem szívesen mondana le ezekről a konyhagépekről!

Ha KitchenAid gépénél meghibásodást észlel forduljon a hivatalos szakszervizhez!

Szerviz koordinátor: +36 70 519 4000

Szerviz e-mail címe: szerviz@duisberg.hu

Személyesen: 1105, Budapest, Gergely u. 13-15.

Kihez forduljon, ha KitchenAid konyhagépe meghibásodott?

Kizárólagos hazai KitchenAid szakszerviz, ahol garanciális, vagy azon túli szerviz problémáit is megoldjuk! Minden elektronikus berendezéssel előfordulhat meghibásodás, az ezzel járó kényelmetlenségek minimalizálásának legjobb módja, ha azonnal szakszervízünkhöz fordul!

Azt javasoljuk, bármilyen szokatlan hang, vagy működési probléma, működésképtelen konyhagép esetén először telefonon vagy e-mailben velünk vegye fel a kapcsolatot!

Milyen esetben forduljon szervizünkhöz?

Nem indul a robotgép, a turmixgép vagy a mutlifunkciós gép? Beragad, furcsa hangokat hallat, vagy nem a megszokott minőségben végzi a dolgát forduljon szervizünkhöz! Megkeressük a hibát, megjavítjuk, az elkopott alkatrészt kicseréljük, a szükséges beállításokat elvégezzük. Sokszor előfordul, hogy egyszerű csatlakoztatási, rögzítési hiba miatt nem indul a botmixer, vagy csak valamelyik kiegészítővel nem működik a robotgép; szívesen segítünk a probléma megoldásában, ilyenkor elég lehet egy telefonos egyeztetés!

Milyen szervizszolgáltatást nyújt a kizárólagos hivatalos KitchenAid szakszerviz?

KitchenAid szervizünkben minőségi szolgáltatást nyújtunk.

Szervizkoordinátorunk kapocs Ön és a szakszerviz között; felveszi és átveszi a meghibásodott gépet, tájékoztatja Önt a szerviz folyamatról, nem garanciális javítás esetén a javítási költségről, a javítás elvégzésekor értesíti az átvételről. Sok esetben e-mailben, vagy telefonon akár a szervizes kolléga nélkül felméri, hogy valóban szükséges a szervizes átvizsgálás, vagy akár egy beállítással, megfelelő információval Ön is meg tudja oldani a problémát.

Szervizes kollégánk professzionális munkát végez, kifejezetten a konyhagépek meghibásodásaira szakosodott, jól ismeri a KitchenAid gépeket, de az ügyfélkommunikációban nem vesz részt, a javításra koncentrál.

Szervizünkben csak és kizárólag eredeti KitchenAid alaktrészeket használunk, amikből készleteink is vannak! Amennyiben speciális, ritka meghibásodásról van szó, az alkatrészbeszerzés hosszabb idejével kell számolni.

Mi szükséges a KitchenAid gépek garanciális javításának igénybevételéhez?

Kérjük készítse elő a számlát és a garanciajegyet! Ezek bemutatása, elküldése szükséges a garanciális javítás elvégzéséhez, illetve a garanciajegy újra érvényesítéséhez. Garanciális javítás esetén lehetőség van arra, hogy a termék beszállítását a szervizbe a KitchenAid végezze. Ezt futárszolgálat segítségével történik. Ön e-mailben tudja felénk jelezni az igényét.

Hogyan lehet igénybe venni a KitchenAid gépek nem garanciális javítását?

Régebbi modellek, vagy garancián túli meghibásodás esetében a szakszerviz átvizsgálja a készüléket és árajánlatot ad a javításra. Amennyiben olyan modellről van szó, ami már nincs forgalomban és nem lehetséges alkatrész beszerzése a javításhoz, sajnos nem tudjuk vállalni a szervizt. Csak az európai piacra szánt készülékek javítását tudjuk vállalni, az amerikai modellekhez nem áll módunkban alkatrészt beszerezni, illetve ezek javítás így, vagy átépítése az európai hálózatra az alkatrészek ára miatt gazdaságtalan lenne. Emiatt javasoljuk a hazai beszerzést, akár webshopunkban, akár más forgalmazónál.

Hogyan csomagolja be a gépet, ha javításra küldi?

Kérjük gépét tisztítva küldje be szervizünkbe! Olyan kiegészítőkkel, amikkel a gép meghibásodása vizsgálható, illetve javítás után tesztelhető (pl. robotgépnél tál + habverő fej, dagasztó fej). Ha bizonytalan kérjük egyeztessen erről a szervizkoordinátorral. Csomagoláskor lehetőség szerint a gyári csomagolást használja! Ha ez már nincs meg, a gépet állítva, gondosan kitámasztva csomagolja el. A szállítás során bekövetkezett sérülésekért nem tudunk garanciát vállalni, átvételkor minden esetben alaposan ellenőrizze le a csomagolást és azonnal jelezze a futárnak!